شهر ساحلی زیبای بلک در آنتالیا
نوشته شده توسط : enitour

از اردیبهشت تا آبان ماه بین ماه می تا اکتبر بهترین زمان برای تفریحات ساحلی در ترکیه است. تور تابستان ترکیه بیشترین محبوبیت را در بین گردشگرانی دارد که به شنا، ورزش های آبی و تفریحات ساحلی علاقه مندند.  شهر ساحلی زیبای بلک در آنتالیا Belek Antalya با هوایی محشر و شن هایی تمیز، تابستانی رویایی برای خانواده ها را در تعطیلات هدیه می دهد.

آنتالیا
شهر ساحلی بلک، منطقه ای خوش آب و هوا در 36 کیلومتر غرب آنتالیاست که گردشگران تور آنتالیا و علاقه مندان تفریحات آبی را مجذوب خود می کند. جت اسکی، غواصی، شنا، حمام آفتاب و انواع تفریحات در این منطقه فراهم شده است.
ساحل ماسه ای بلک و جنگل های کاج طبیعی در منطقه، بلک را به یکی از پر جاذبه ترین مکان های ترکیه تبدیل کرده. آبشار زیبای کورسونا و بیش از 100 گونه پرنده که در نزدیک آبشار زندگی می کنند به فاصله کمی از ساحل قرار دارد و علاقه مندان به آثار تاریخی نیز می توانند از دو شهر باستانی پرگه و آسپندوس در نزدیکی بلک آنتالیا دیدن کنند.

نتیجه تصویری برای پارک ملي کورشونلو

شهر 10 هزار نفری بلک با مردمی مهمان نواز در فاصله 20 کیلومتری پارک ملي کورشونلو قرار دارد که از دیگر مناطق دیدنی ترکیه و آنتالیاست که بهترین مکان تفریحی برای خانواده هاست.
پوشش گیاهی منطقه با 574 گونه متنوع که 29 گونه خاص تنها در بلک دیده می شود و انواع گیاهان گوناگون دیگر بر زیبایی بلک افزوده است. وجود درختان کاج بی شمار و پرندگان نادر جلوه خاصی به این منطقه زیبا در نزدیکی آنتالیا داده است.

تور ارمنستان به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشور ایران ازجمله تورهای محبوب گردشگران ایرانی می‌باشد. قیمت تور ارمنستان به دو شکل زمینی و هوایی انجام می‌شود و تور زمینی ارمنستان نیز به دلیل عبور از جاده‌های بسیار سرسبز و خوش‌منظره مورد توجه می‌باشد. قیمت تور ارمنستان در لیست زیر می‌توانید آژانس‌های ارائه‌ دهنده تور ارمنستان را مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: Belek Antalya , آبشار کورسونا , اماکن دیدنی و گردشگری ایتالیا , ایتالیا , پارک ملي کورشونلو , تفریحات ساحلی در ترکیه , تور ایتالیا , تور تابستان ترکیه , تور گردشگی ایتالیا , جاذبه های تفریحی ایتالیا , جاذبه های توریستی ایتالیا , جاذبه های دیدنی ایتالیا , جاذبه های گردشگری ایتالیا , درباره ایتالیا , دیدنی های ایتالیا , سفر به ایتالیا , شهر باستانی آسپندوس , شهر باستانی پرگه , شهر ساحلی بلک , گردشگری ایتالیا , گردشگری در ایتالیا , مراکز دیدنی و گردشگری ایتالیا , مقاصد گردشگری ایتالیا , مکانهای گردشگری ایتالیا , مناطق تفریحی ایتالیا , مناطق توریستی ایتالیا , مناطق گردشگری ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: